Shell-station Kanaal Noord in Apeldoorn eerste weekwinnaar

Kanaal Noord

Het deli2go-team van Shell-station Kanaal Noord in Apeldoorn is de eerste weekwinnaar van de Meer dan Lekker-campagne. De mystery guests die dit station hebben bezocht en in de deli2go-bakkerij een broodjes of drankje hebben gekocht werden zeer blij van de gastvrijheid. Het team zelf reageert ook super enthousiast op het feit dat zij de eerste weekwinnaar zijn: “Je doet iedere dag je best, leuk dat dit wordt gewaardeerd.”

De zoektocht naar de beste en leukste deli2go-locatie van Nederland is begonnen! In het kader van de Meer dan Lekker-campagne beoordelen de komende maanden ruim honderd vaste gasten als mystery guests de locaties. Iedere week is er een weekwinnaar, dit keer het team van de deli2go in Shell-station Kanaal Noord in Apeldoorn. “Wat een superlocatie.” “Hartstikke leuk geholpen, iedereen zegt je gedag.” “Er stonden echt lekkere broodjes die je kon proeven, flink gesneden ook, niet een klein hapje, echt super!” “En dan de manier hoe ze er over vertelde. Tonijn uit de Malediven, met de hengel gevangen.” Het zijn slechts enkele reacties van de mystery guests.

Vastberaden
“Hier doe je het voor”, zegt medewerker Stefanie van de deli2go-bakkerij. “Je doet iedere dag je best en het is mooi dat dit wordt gewaardeerd.” En Stephanie is vastberaden om zo door te gaan. “Gewoon vrolijk zijn, mensen blijven aanspreken en laten proeven van onze heerlijke producten.” En haar enthousiasme brengt zo ook over op de collega’s. “Ze zeggen altijd dat ik aanstekelijk werk, dat motiveert anderen. Leuk.” Ook stationsmanager Bram is dolblij. “Wat wij er aan doen om succesvol te zijn en blijven? Nou, zo af en toe doen wij een rollenspel. Dat werkt echt goed, je leert er veel van.” Leerzame momenten die hij en zijn collega’s dagelijks opdoen worden ook tijdens vergaderingen met elkaar gedeeld. “En het sampelen is erg belangrijk. Het is een mooie gelegenheid om gasten te laten proeven en meteen iets te vertellen over de producten. En iedereen doet dat op zijn eigen manier, dat is ook de kracht van dit team. Wij maken er hier echt ons eigen verhaal van.”

Bezoeken en beoordelen
Vaste gasten konden zich de afgelopen periode opgeven als mystery guest. Daar werd massaal gehoor aangegeven, meer dan 300 mensen wilden aan de slag bij deli2go en locaties bezoeken en beoordelen. Recent zijn er uit de 300 aanvragen 100 mystery guests geselecteerd. Verspreid over heel Nederland beoordelen zij vanaf vandaag minimaal één keer per week een deli2go-bakkerij. Anoniem, uiteraard. De beoordeling wordt na afloop van het bezoek door de mystery guest gedeeld met deli2go. De anonieme beoordelaars bezoeken de locaties tussen 26 september en 4 december en kijken vooral naar de gastvrijheid en de kennis van de medewerkers. Iedere week wordt er een weekwinnaar bekend gemaakt, dit alles is nauwgezet te volgen op de Facebookpagina van deli2go. De beste en leukste deli2go wordt uiteindelijk op woensdag 14 december bekend gemaakt.