Shell-station De Noord: ‘Wij zetten net dat stapje extra’

Shell-station De Noord

Net dat stapje extra zetten; het is de belangrijkste reden volgens de deli2go-medewerkers van Shell-station De Noord in Alblasserdam dat zij de zesde weekwinnaar van de Meer dan Lekker-campagne zijn geworden. “Bovendien maken wij goed gebruik van ieders eigen kracht.”

Het was afgelopen woensdag feest bij Shell-station De Noord. De uitreiking van de felbegeerde Meer dan Lekker-bokaal vond er namelijk plaats. Veel deli2go-medewerkers waren er speciaal voor naar het station gekomen. Onder het mom van: zoiets maak je niet vaak mee. “En we hebben er als team hard voor gewerkt”, zegt Marcia. Als team, want De Noord is één geheel, vertelt zij. “Iedereen is anders, maar toch vormen we een hecht team. Wij ondersteunen elkaar, zijn kritisch, zeggen waar het beter kan en maken gebruik van ieders kracht. Het resultaat? Deze weekprijs tijdens de Meer dan Lekker-campagne.” Het team is belangrijk, de gast het allerbelangrijkste, blijkt uit de woorden van Marcia. “Ons assortiment is heel ruim, want wij verkopen niet alleen wat er op de menukaart staat. Wij zetten net dat stapje extra en spelen ook in op specifieke wensen. Bijvoorbeeld als een gast liever een andere saus op zijn broodje wil hebben dan de standaard saus, dan doen we daar niet moeilijk over en regelen wij het.” Ook worden gasten altijd uitgebreid geïnformeerd over de producteigenschappen. “Degene die daar prijs opstelt vertellen wij erover. Dat wordt vaak erg gewaardeerd”, weet Marcia. En hoe nu verder? “Deze weekprijs is een stimulans om het goed te blijven doen, want we willen natuurlijk straks als overall winnaar uit de bus komen. De beste en leukste deli2go van Nederland, ik zie het wel gebeuren”, lacht Marcia.

Goed bezig
De mystery guest zijn net zo enthousiast als… over De Noord. Mystery Guest 96: “Voor mij wederom een goede ervaring bij De Noord. Sampling, upselling, vriendelijke enthousiaste dame die iedereen begroet. Wat mij betreft goed bezig bij De Noord, ga zo door! En ik gun jullie deze weekprijs dan ook van harte.” Mystery guest 96 is een van de honderd vaste gasten die verspreid over heel Nederland deli2go-locaties bezoeken en beoordelen, minimaal één keer per week. Anoniem, uiteraard. De beoordeling wordt na afloop van het bezoek door de mystery guest gedeeld met deli2go. De anonieme beoordelaars bezoeken de locaties tussen 26 september en 4 december en kijken vooral naar de gastvrijheid en de kennis van de medewerkers. Iedere week wordt er een weekwinnaar bekend gemaakt, dit alles is nauwgezet te volgen op de Facebookpagina van deli2go. De beste en leukste deli2go wordt uiteindelijk op woensdag 14 december bekend gemaakt.