Team Lange Amerikaweg: klantgericht, opgewekt, geduldig en alert

Lange Amerikaweg

Klantgericht, opgewekt, geduldig, alert; het zijn de kenmerken van het deli2go-team van Shell-station Lange Amerikaweg. Zij zijn de negende weekwinnaar van de Meer dan Lekker-campagne.

Het is feest in Apeldoorn. Bij Shell-station Lange Amerikaweg. En bij medewerkster Esmeralda. “Ik werk hier net drie weken en nu ben ik al een prijswinnaar. Super leuk natuurlijk.” Esmeralda is in een warm bad terecht gekomen, zegt ze zelf. “Geen vraag is te veel, ze willen mij allemaal helpen als ik iets niet weet. Geduldig, lief, opgewekt, ze zijn het allemaal.” Maar bovenal ook heel klantgericht en alert, bevestigt mystery guest 134. “Ik kom vaker bij Lange Amerikaweg, ook voor de Meer dan Lekker-campagne. En ook toen was het al een prettige locatie om te bezoeken. Dit keer had ik echt de indruk dat ze extra hun best deden. Dit uitte zich bij binnenkomst meteen in een spontane glimlach en een begroeting. Bovendien kreeg ik direct een lekker stukje brood met tonijnsalade aangeboden bij de counter en werd er gevraagd wat ik ervan vond. Dat was echt super!”

Adviseren
“De klant staat hier echt op één”, zegt Esmeralda. “Wij adviseren actief, vragen altijd of de gast er nog iets bij te drinken wil hebben en vertellen over de producten.” En dat laatste gaat soms ook gepaard met een grapje. “De vis is hier zo vers dat die weleens uit het broodje kan springen. Zo’n opmerkingen vinden de gasten dan vaak heel erg leuk”, zegt Esmeralda. “De medewerkster vertelde mij over de herkomst van de producten en dat alles vers bereid is”, vertelt mystery guest 134. Shell station Lange Amerikaweg doet het volgens hem heel goed. “Jullie maken een hele goede ontwikkeling door!”

Bezoeken en beoordelen
Team Lange Amerikaweg is de negende en de op één na laatste weekwinnaar van de Meer dan Lekker-campagne. Vaste gasten konden zich de afgelopen periode opgeven als mystery guest. Daar werd massaal gehoor aangegeven, meer dan 300 mensen wilden aan de slag bij deli2go en locaties bezoeken en beoordelen. Recent zijn er uit de 300 aanvragen 100 mystery guests geselecteerd. Verspreid over heel Nederland beoordelen zij minimaal één keer per week een deli2go-bakkerij. Anoniem, uiteraard. De beoordeling wordt na afloop van het bezoek door de mystery guest gedeeld met deli2go. De anonieme beoordelaars bezoeken de locaties tussen 26 september en 4 december en kijken vooral naar de gastvrijheid en de kennis van de medewerkers. Iedere week wordt er een weekwinnaar bekend gemaakt, dit alles is nauwgezet te volgen op de Facebookpagina van deli2go. De beste en leukste deli2go wordt uiteindelijk op woensdag 14 december bekend gemaakt.