Team Struik overall winnaar Meer dan Leuk-campagne

Team Struik

De beste deli2go van Nederland is te vinden langs de A1 bij het Overijsselse Holten. Het deli2go-team van Shell-station Struik is namelijk de winnaar van de Meer dan Lekker-campagne 2016. De afgelopen tien weken hebben ruim honderd mystery guests meer dan 1.300 keer de prestaties van alle deli2go-bakkerijen in Nederland beoordeeld.

Winnen wordt gewoon voor team Struik. De medewerkers van de deli2go-bakkerij sleepten namelijk vorig jaar ook al de titel ‘Winnaar Meer dan Leuk-campagne 2015’ in de wacht. “Waaraan het ligt? Wij zijn een team, geven elkaar de ruimte om creatief te zijn”, zegt stationsmanager Alex. “Authenticiteit is ontzettend belangrijk; alles wat je doet moet je menen. Een gast prikt daar anders direct door heen. En dat is dan weer in ons voordeel; de authenticiteit krijgen wij van huis uit mee hier. Het is de oosterse nuchterheid die het doet”, vult retailer Bert aan. Beiden zijn maar wat trots op het winnen van de Meer dan Leuk-campagne. “Je hoopt het wel, maar verwacht het niet”, zegt Alex. Tien weken lang zette hij en zijn team het beste beentje voor. “Na zes weken hadden wij een tussenstand en ook toen al stonden wij er goed voor. Maar de weg was nog lang en één minder goede beoordeling kan al funest zijn.”

Grote lach
In tien weken tijd zijn achttien verschillende mystery guests bij Shell-station Struik langsgegaan en is het deli2go-team daar in totaal 39 keer beoordeeld. Het gemiddelde cijfer dat het team kreeg is een 7,14. “Het was druk aan de kassa. Er stonden zes mensen te wachten en toch werd ik direct opgemerkt en begroet bij binnenkomst! Ik kwam hier al binnen met een lach en ga weer weg met een nog grotere lach op mijn gezicht!”, aldus mystery guest 22 over team Struik. “Wat een leuk bezoek! Hartstikke leuke meiden achter de balie; vrolijk, enthousiast en druk in de weer met de bereiding van de broodjes”, reageert mystery guest 4 na zijn bezoek aan station Struik. Mystery guest 11 over Struik: “Het goede van dit team is dat ze heel erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Ondanks dat het erg druk was weten ze toch overal aan te denken en ook vriendelijk en rustig te blijven. Echt super goed! This made my day!”

De Noord en Lemsterhop
In totaal zijn er ruim 1.300 beoordelingen ingestuurd door de mystery guests. De deli2go-teams van Shell-station De Noord en Shell-station Lemsterhop zijn respectievelijk tweede en derde geworden. Vaste gasten konden zich de afgelopen periode opgeven als mystery guest. Daar werd massaal gehoor aangegeven, meer dan 300 mensen wilden aan de slag bij deli2go en locaties bezoeken en beoordelen. Uit de 300 aanvragen zijn ruim 100 mystery guests geselecteerd. Verspreid over heel Nederland beoordeelden zij de afgelopen tien weken minimaal één keer per week een deli2go-bakkerij. Anoniem, uiteraard. De beoordeling werden na afloop van het bezoek door de mystery guest gedeeld met deli2go. De anonieme beoordelaars bezochten de locaties tussen 26 september en 4 december en keken vooral naar de gastvrijheid en de kennis van de medewerkers. Iedere week werd er een weekwinnaar bekend gemaakt, dit alles was nauwgezet te volgen op de Facebookpagina van deli2go. De beste en leukste deli2go werd uiteindelijk vandaag bekend gemaakt.